Ajánlat kiválasztás

Témakör

Egyéni coaching szemléletű konzultáció

A coaching szemléletű konzultáció egy eszköz a munkahelyi, életvezetési elakadások megoldásában, konfliktus és döntéshelyzetek kezelésben. A konzulens a támogató munkamód során alkalmazza a humánerő képzés és fejlesztés, munkapszichológia, vezetés, munkaerő kiválasztás, szervezetfejlesztés szakterületekre vonatkozó szakmai kompetenciáit is. A fókuszban a tudatosság, a tisztánlátásra való törekvés, a munkaköri kompetenciák bővítése és a személyes felelősségvállalás áll.

Egyéni coaching

Olyan együttműködési folyamat coach és kliense között, amely az önismereti fejlődést, az önálló problémamegoldó, problémakezelő képességet és az integritás kibontakoztatását támogatja a személyes eredményesség fejlődése érdekében. Hatékony módszer, a „vezetői én” fejlesztéséhez, melyet vezetési, életvezetési elakadások esetén érdemes igénybe venni.

Coaching szemléletű konzultáció

Célja lehet szervezetfejlesztési folyamatban a vezető támogatása, vagy egy vezetői problémakezelés felgyorsítása. A módszer a vezetői kompetencia-fejlesztésben, illetve a szervezeti együttműködés javításában is hatékony.

Vezetői coaching

A vezetői elakadások kezelésében, a vezetői, szervezeti eredményesség növelésében és a szervezeti együttműködés javításában kiemelkedő hatékonyságú támogató-fejlesztő módszer. Fókuszában a tudatosság, a tisztánlátásra való törekvés és a felelős együttműködés áll.

Team coaching

Rendszerszemléletű módszer, amelyben egyének vesznek részt, de a csapat egészének elakadásait, nehézségeit állítjuk a középpontba. Célja lehet egy bizonyos működési terület fejlesztése (pl: team együttműködés, munkacsoportok közötti kommunikáció, határidők betartása, stb.), szervezetek összeolvadási folyamatának támogatása, vagy bizonyos szervezeti problémák hátterének, okainak feltárása, illetve kultúraváltási folyamat előkészítése vagy szervezet, illetve kompetenciafejlesztő tréningeket követő implementáció.

Vezetői team coaching

A résztvevőkre a coach elsősorban csapattagként tekint. A kliens tehát maga a csapat. Vezetői teamek teljesítmény, vagy kommunikációs zavaraiban, szemléletbeli eltérés, nem kellően tisztázott a célok, vagy bizonyos konfliktusok ismétlődése esetén különösen eredményes.

Értékesítői team coaching

A rendszerszemléletű fejlesztésben egyének vesznek részt, de a coach elsősorban csapattagként tekint rájuk. Csoportos együttműködésben foglalkozunk a csapat egészének elakadásaival, nehézségeivel. A közösen megfogalmazott célok érdekében az értékesítői eredményességért való felelősségvállalás, a „belső vezetői” hozzáállás kialakítása áll a fókuszban.

Csoport coaching

Az egyik leghatékonyabb megoldásközpontú csoportos fejlesztés. Ellentétben a tematikus kompetencia-fejlesztő tréningekkel, ahol a téma áll a középpontban, a csoport coaching esetében a fókuszban az egyén önismereti fejlődése és a felelősségvállalás áll.

Vezetői shadowing

A cél lehet egy konkrét készség továbbfejlődésének támogatása (például előadás, értekezlet vezetése, teljesítményértékelés levezetése, stb.), vagy bizonyos vezetői, szervezeti problémák hátterének, okainak feltárása, illetve egy coaching folyamat előkészítése vagy a tréningeket követő implementációs szakasz támogatása is. A shadow-coach – mint külső, objektív szemlélő – valós helyzetekben, pontosan dokumentált megfigyeléseinek feldolgozásán keresztül fejlődhet a vezető.

Értékesítői shadowing

A cél lehet egy konkrét készség továbbfejlődésének támogatása (például prezentáció, vevő látogatás, telefonos kapcsolatfelvétel, stb.), vagy bizonyos értékesítői, együttműködési problémák hátterének, okainak feltárása, illetve egy fejlesztési folyamat előkészítése vagy a tréningeket követő implementációs szakasz támogatása is. A shadow-coach – mint külső, objektív szemlélő – valós helyzetekben, pontosan dokumentált megfigyeléseinek feldolgozásán keresztül fejlődhet az értékesítő.

Szervezeti shadowing

Egy szervezeti probléma esetében azoknak a „kulcsemberek” a részvételével zajlik, akiknek a kompetenciái, vagy szemlélete, hozzáállása jelentős befolyást gyakorol az adott témára és azok mindennapi munkavégzéséről gyűjtött tapasztalatok kellő iránymutatást adhatnak a megoldáshoz is. A shadow-coach – mint külső, objektív szemlélő – valós helyzetekben, pontosan dokumentált megfigyeléseinek feldolgozásán keresztül fejlődhetnek az alnyok és ezáltal a szervezet is.

Vezetői konzultáció és shadowing

Egyéni vezetői-kompetencia fejlesztés coaching módszerekkel. Magában foglalja a tényszerű ismeretátadás, az önismereti fejlődés, a munkaköri problémák és elakadások kezelésének és a mindennapi gyakorlatban szerzett tapasztalatok felhasználásával, az önfejlesztő tanulás elemeit. A konzultáció sorozat adja az együttműködés tengelyét, a shadowing pedig lehetővé teszi, hogy a valós munkahelyzetekben feltáruló működésmódok azonosítása és visszajelzése révén felgyorsítsuk a változási folyamatot.

Értékesítői team coaching és shadowing

Az értékesítő rutintevékenységein keresztül befolyásolja az eladási folyamatot. Mindennapi aktivitásán, döntésein, hozzáállásán, az ügyfeleivel való bánásmódján és rátermettségén nagyban múlik a szervezet sikere. A mindezekre ható folyamat csoportmunkából, és tanácsadói megfigyeléssel (shadowing) kísért tudatos tapasztalatszerzésből áll.

Vezetői team coaching és shadowing

A csoportos együttműködés fejlődését támogató rendszerszemléletű módszer, amelyben egyének vesznek részt, de a coach elsősorban csapattagként tekint rájuk. Egy vezetői team részvételére épített folyamat, amely az egyes team coaching alkalmak csoportmunkájából és a köztes napokban zajló tanácsadói megfigyeléssel (shadowing) is kísért tudatos tapasztalatszerzésből áll.

Nagycsoportos módszerspecifikus tréning

A nagycsoportos módszerek akkor jelentenek megoldást, amikor a lineáris gondolkodás, a vezetők ráhatása és kompetenciái, valamint az egyének tudása, felkészültsége vagy eltökéltsége nem elegendő a továbblépéshez. Minél nagyobb létszámú vállalatról, illetve minél összetettebb és fenyegetőbb problémáról van szó, a hagyományos, hierarchikus szervezeti működésben a tisztánlátás hiánya annál inkább válhat a megoldás akadályává. Az ilyen esetekben mindig felértékelődnek azok a megoldások, amelyektől átütő hatás várható.

On the job módszerspecifikus tréning

Az on the job módszerek nem csak a tréningekkel kapcsolatban, hanem többek között az új munkatársak felvétele után, az orientáció és a betanítás időszakában, vagy a munkaköri átalakítások esetében is alkalmazhatók. Legfőbb hasznuk, hogy segítségükkel pontosan felmérhető a korábbi és az aktuális fejlesztői folyamatok eredményessége és személyre szabottan alakítható a fejlesztési folyamat.
Scroll to Top